Ve společné kategorii osobních a malých nákladních automobilů si prvenství udržela Škoda, jejíž tržní podíl byl v říjnu 19,2 procenta. Druhou příčku v prodeji obhájil francouzský Renault s podílem 7,15 procenta, následovaný německým Volkswagenem se 7,1 procenta.
Ve skupině osobních a malých nákladních vozů se letos do konce října zaregistrovalo celkem 55.579 vozidel, tedy o téměř 30 procent méně než loni, kdy ve stejném období přibylo 78.782 nových aut. Loňskému prodeji však výrazně pomohly státní dotace ve formě šrotovného.
Počet registrací nových nákladních automobilů od 3,5 tuny do 12 tun se do října zvýšil o 11,1 procenta na 360. Největší podíl na trhu ve výši 56,1 procenta má nadále značka Iveco.
V prvních deseti měsících roku vzrostl i počet registrovaných kamionů nad 12 tun, a to o zhruba tři pětiny na 1398 vozidel. Prvenství na trhu patří automobilce Volvo s podílem 21,75 procenta. Ve sledovaném období se prodalo i 352 nových autobusů, což je o zhruba třetinu méně než loni. Primát obhájil Irisbus s podílem 46,6 procenta.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
