Televizní společnosti nyní těží z oživení poptávky po reklamě, podle agentury Reuters však není jisté, zda tento trend bude pokračovat. Největší světová reklamní firma WPP minulý měsíc varovala, že její zákazníci mají obavy ohledně příštího roku.
Tržby společnosti RTL ve třetím čtvrtletí stouply o devět procent na 1,16 miliardy eur. Firma rovněž uvedla, že důležité čtvrté čtvrtletí začalo příznivě. Generální ředitel podniku Gerhard Zeiler nicméně již dříve upozornil, že vývoj trhu s televizní reklamou v závěru roku je obtížné předpovědět.
Většinovým vlastníkem RTL je německý mediální konglomerát Bertelsmann, který by měl zveřejnit hospodářské výsledky ve čtvrtek. RTL provozuje 39 televizních kanálů a 32 rozhlasových stanic v deseti zemích, napsala agentura Reuters.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
