Zatímco prodej kondenzovaných polotovarů se o sem procent zvýšil, šéf podniku Douglas Conant uvedl, že prodej hotových polévek si vedl hůř. Pokles prodeje byl přitom nejvýraznější na americkém trhu, v zahraničí si firma vedla lépe.
Zisk na jednu akcii činil 82 centů, a snížil se tak z předchozích 87 centů, kde byl před rokem. Výsledek mírně zaostal za odhady analytiků, kteří v anketě agentury Reuters v průměru čekali o jeden cent vyšší zisk. Horší byly i tržby, kde trh čekal 2,2 miliardy USD.
Pokles tržeb ale není překvapivý. Firma totiž už dříve upozornila, že vysoké náklady na propagaci tržby nepodpořily tak, jak se management původně domníval. Firma také zvolila trochu jinou strategii než rivalové, kteří na propagaci vynaložili mnohem větší poměrné částky.
Vedení podniku nicméně potvrdilo předchozí výhled, který předpokládá, že za celý fiskální rok 2011 se zisk firmy zvýší o dvě až čtyři procenta. To by znamenalo, že zisk na akcii bude v pásmu 2,52 až 2,57 USD. Analytici až dosud počítali s průměrným ziskem 2,54 USD na akcii. U tržeb firma počítá s růstem o jedno až tři procenta.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
