Finanční produkt roku: pojištění platebních karet ČSOB

25.04.2003 | , Finance.cz
ÚČTY A SPOŘENÍ


Pojištění platebních karet ČSOB proti zneužití zvolila široká veřejnost Nejoblíbenějším finančním produktem roku 2003

U příležitosti 2. ročníku veletrhu investičních příležitostí PENÍZE jeho pořadatelé umožnili široké veřejnosti v rámci prestižního ocenění Zlatá koruna se vyjádřit se podle svých zkušeností k jednotlivým finančním službám prostřednictvím hlasování na internetu. Vítězným finalistou se stal produkt Skupiny ČSOB - Pojištění platebních karet proti jejich zneužití v důsledku ztráty nebo krádeže, který získal titul "Nejoblíbenější finanční produkt roku 2003".

ČSOB od července roku 2002 nabízí svým klientům ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou celosvětové pojištění platebních karet proti jejich zneužití v důsledku ztráty nebo krádeže. Pojištěny jsou škody vzniklé v průběhu 24 hodin před telefonickým nahlášením ztráty nebo krádeže karty a v období, které končí v okamžiku, kdy ČSOB převezme odpovědnost za případné další podvodné transakce, tj. v 0:00 hod. dne následujícího po dni oznámení ztráty či krádeže karty.

Pojištění se vztahuje na všechny transakce bez použití kódu PIN. U mezinárodních embosovaných platebních karet lze do pojištění zahrnout poplatek za ohlášení jejich ztráty nebo odcizení.

Pojistné částky jsou rozděleny do tří pojistných limitů, a to 15.000,- Kč, 50.000,- Kč a 85.000,- Kč. Spoluúčast klienta činí 10% ze skutečné škody, minimálně 300,- Kč, maximálně 5.000,- Kč.

Varianty pojištění popisuje následující tabulka:

limit pojistného plnění

Spoluúčast

Roční pojistné

(jednorázové)

do 15.000,- Kč

10 %, min. 300,- Kč

150,- Kč

do 50.000,- Kč

10 %, min. 300,- Kč

650,- Kč

do 85.000,- Kč

10 %, min. 300,- Kč,

max. 5.000,- Kč

1300,- Kč

Pojištění lze volitelně sjednat ke všem platebním kartám s výjimkou karet Maestro, neboť použití platební karty Maestro je od 1. 1. 2002 povinně spojeno se zadáváním PIN, a to i na obchodních místech. Ztráta nebo odcizení karty se nahlašuje prostřednictvím Call centra ČSOB. Telefonické ohlášení musí být následně potvrzeno písemně. V případě odcizení platební karty je třeba, aby klient nahlásil ztrátu policii a předložil kopii protokolu. V případě ztráty karty a jejího zneužití je rovněž nutné, aby klient spolupracoval s policií.

Zdroj: tisková zpráva ČSOB

 

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ