Přímé bankovnictví ČS: půl minilionu klientů

25.06.2003 | , Finance.cz
ÚČTY A SPOŘENÍ


Telefonní a internetové bankovnictví České spořitelny využívá již přes půl milionu klientů, nejvíce v ČR.

Službu Servis 24, která umožňuje přístup k účtu pomocí telefonu či Internetu, má sjednáno již 506 636 klientů České spořitelny. Česká spořitelna tak má jednoznačně největší počet uživatelů tzv. přímého bankovnictví na trhu v České republice. 

Vedle telefonního a internetového bankovnictví, které jsou dostupné společně za jediný  poplatek a s jednou sadou identifikačních znaků právě prostřednictvím služby Servis 24, nabízí Česká spořitelna také obsluhu účtu z mobilního telefonu - GSM Banking SIM Toolkit, a firmám obsluhu účtu prostřednictvím softwaru z počítače – Homebanking

Stále roste počet klientů, kteří využívají více než jeden z produktů přímého bankovnictví České spořitelny. V současné době na jednoho klienta v průměru připadá 1,27 produktu přímého bankovnictví.

Služby přímého bankovnictví umožňují klientům obsluhu účtu bez nutnosti návštěvy pobočky, a to 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Telefonní a internetové bankovnictví i službu GSM SIM Toolkit lze navíc použít odkudkoliv, a to i mimo Českou republiku. Služba Servis 24 Internetbanking získala první místo v soutěži Zlatá koruna 2003 jako nejlepší produkt internetového bankovnictví v České republice. Česká spořitelna byla první bankou v České republice, která zavedla přímé bankovnictví pro občany  – šlo o službu Sporotel, Česká spořitelna ji uvedla na trh již v roce 1996.

Zdroj: tisková zpráva ČS

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ