Belo provozuje dvacítku televizních stanic, vesměs na jihu a západě USA, devět z nich působí na největších trzích televizního vysílání ve Spojených státech. Vysílací segment firmy Gannett po převzetí Bela dosáhne k téměř třetině amerických domácností, sdělila dnes firma.
Gannett vlastní zejména list USA Today, který je jedním z největších deníků v Americe. Firma expanduje na poli televizního a rozhlasového vysílání v situaci, kdy má denní tisk kvůli tlaku internetu stále větší potíže s odbytem a reklamními příjmy a kdy řada titulů končí.
Gannett ocenil svou nabídkou cenu akcií firmy Belo na 13,75 dolaru, což je 28 procent nad středeční závěrečnou cenou na burze. Gannett navíc převezme dluh firmy v objemu 715 milionů dolarů.
Segment vysílání se po akvizici bude na provozním zisku Gannettu podílet více než polovinou. Vysílání a digitální segment budou dohromady tvořit téměř dvě třetiny zisku společnosti.
Akcie společnosti Gannett po zprávě vzrostly o 24 procent. Zhruba o 27 procent se zvýšil kurz akcií kupované firmy, který se tak dostal těsně k nabízené ceně.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
