Nejprodávanější značkou byla tradičně Škoda Auto. Její odbyt ale poklesl kvůli náběhu výroby nových modelů o 18 procent na 23.826 vozů a tržní podíl se snížil pod 30 procent na 29,5 procenta. Následuje Hyundai s poklesem o pět procent na 8067 aut a třetí skončil Volkswagen, kterému se snížil odbyt o dvě procenta na 7670 vozů.
Nejvíce zákazníci kupovali malé a mini vozy, které měly téměř čtvrtinový podíl. Následuje nižší střední třída s 23 procenty. Celkem 27 procent vozů bylo v provedení kombi a 19 procent hatchback nebo liftback.
Nejprodávanějším modelem byla Škoda Octavia s 8210 vozy, druhá skončila Fabia s 5430 prodanými vozidly a na třetí místo se dostala letošní novinka Škoda Rapid s 3417 auty. Následuje Hyundai i30 a VW Golf.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
