"Automobilový průmysl v Evropě čelí již delší dobu náročným tržním podmínkám, což se podepsalo na poklesu objemu výroby. Jako dodavatel automobilek se potřebujeme přizpůsobit této klesající poptávce," uvedl generální ředitel Johnson Controls Automotive Seating Peter Heift. Podle něj se stávající situace na trhu negativně odrazila na zakázkách pro závody na výrobu autopotahů a nutí výrobce k optimalizaci kapacity v této oblasti.
Firma už všechny zaměstnance o propouštění informovala. Dostanou odstupné, které má být vyšší, než ukládá zákon. To podle normy závisí na délce zaměstnání a pohybuje se od jednonásobku do trojnásobku průměrného výdělku za měsíc. Značná část pracovníků by podle vedení závodu mohlo najít uplatnění v jiných provozech skupiny v zemi. Společnost také plánuje otevřít v roudnickém závodu výrobu náhradních dílů autopotahů. Tím se vytvoří zhruba 30 až 50 pracovních míst, která nabídne stávajícím zaměstnancům závodu.
Závod v Roudnici vyrábí autopotahy a další textilní a kožené součástky automobilových sedaček. Veškeré výrobky z roudnického závodu se exportují do jiných evropských zemí.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
