Řidiči, stejně jako cestující nočních autobusových linek musí při běžném provozu počítat s asi půlhodinovým zpožděním. V případě havárie mohou ale na několik hodin uvíznout na objízdné trase. Policie vyzvala řidiče k ohleduplné jízdě.
Na Ždársku povede objížďka devítikilometrového úseku mezi Velkou Bíteší a Lhotkou po silnici II/602 a II/390. O něco složitější bude situace ve středních Čechách na Benešovsku, kde je stanovena kratší objížďka pro auta s hmotností do 12 tun. Sjíždět budou na 66. kilometru dálnice u obce Loket. Objížďka je povede po silnicích II. třídy přes Ledeč nad Sázavou na exit Koberovice. Víc si zajedou kamiony, které budou z D1 sjíždět už na exitu 21 Mirošovice, pojedou přes Tábor, Pelhřimov a na dálnici se vrátí v Humpolci.
Bourání mostů je součástí modernizace nejstarší tuzemské dálnice. Ve dvou úsecích na Vysočině pracují stavbaři od 9. května, o měsíc později začaly práce mezi Loktem a Hořicemi. Vyjma bourání mostů se opravy provádějí za plného provozu. První most se na D1 boural počátkem června u Větrného Jeníkova na Jihlavsku.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
