Audi za první pololetí zvýšilo dodávky na světové trhy o 6,4 procenta na 780.500 vozů. Mimo jiné mu pomohl dobrý prodej ve Velké Británii. V Evropě ale dál pociťuje stagnaci. Prodej v pololetí klesl především ve Francii a v Itálii, a to o 8,6, respektive 9,8 procenta. O 4,3 procenta méně aut než před rokem prodala německá automobilka také na domácím trhu.
Prodej vozů značek BMW, Mini a Rolls-Royce stoupl o šest procent na 954.521 vozů. BMW k růstu pomohl hlavně prodej na asijských trzích, kam do konce června dodala o 14,4 procenta víc vozů než ve stejném období před rokem. V Evropě naopak situace stagnovala a prodej se tu pohyboval na přibližně stejné úrovni jako v první polovině minulého roku, což odpovídá bezmála 437.000 vozům.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
