Komise dospěla k závěru, že restrukturalizační plán automobilky pomůže obnovit životaschopnost podniku, aniž by mu poskytl nepoctivé výhody. "Poskytuje to skupině PSA šanci na nový začátek na zdravých základech," uvedl evropský komisař pro hospodářskou soutěž Joaquín Almunia.
PSA patří mezi podniky, na které měl největší dopad kolaps evropského automobilového trhu. Firma chce do konce příštího roku zastavit ztráty, které se pohybují kolem 200 milionů eur měsíčně, a do roku 2015 plánuje návrat k zisku.
Automobilka PSA hodlá v rámci restrukturalizačního plánu propustit ve Francii zhruba 8000 zaměstnanců. Předpokládá také, že uzavře továrnu v Aulnay-sous-Bois na severním předměstí Paříže. Celosvětový prodej automobilky se loni kvůli slabé poptávce v Evropě propadl o 16,5 procenta na 2,97 milionu vozů.
PSA Peugeot Citroën je po německém Volkswagenu druhým největším výrobcem aut v Evropě. Firma působí také v České republice, kde má společný podnik TPCA s japonskou automobilkou Toyota.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
