Od ledna do července skupina Volkswagen zákazníkům dodala 5,45 milionu vozů, což je v meziročním srovnání o 5,1 procenta více. V Evropě, zasažené dluhovou krizí, v tomto období počet dodaných vozů o 3,1 procenta klesl. Ještě větší propad skupina registrovala na domácím trhu v Německu, kde se dodávky snížily o více než čtyři procenta.
Naopak v Severní Americe počet dodaných aut v období od ledna do července o téměř 12 procent vzrostl. V Číně se majitelem nového vozu ze skupiny Volkswagen stalo o 18,5 procenta víc zákazníků než ve stejném období před rokem.
Šéf prodeje Volkswagenu Christian Klingler uvedl, že pozitivní trend pokračoval i na začátku druhého pololetí. "Ekonomické prostředí každopádně zůstává složité," upozornil však.
Škoda Auto dodala za sedm měsíců roku zákazníkům 534.300 vozů, což je meziroční pokles o 5,5 procenta. Počet dodaných aut jí klesl v západní Evropě (nepočítaje Německo), ale i v oblasti Asie a Tichomoří.
Volkswagen se do roku 2018 chce stát největším výrobcem automobilů na světě. Součástí koncernu jsou i značky Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini či Seat. Loni firma převzala i výrobce sportovních vozů Porsche.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					