Dopravní podnik podle Rafaje diskriminoval případné zahraniční uchazeče o zakázku. V zadávací dokumentaci se objevila podmínka, že zájemce musí být českou právnickou osobou zapsanou v obchodním rejstříku.
Rafaj uvedl, že nejednoznačné podmínky tendru vedly k podání pouze čtyř nabídek. Italská společnost V.A.R. s.r.l. Ricambi Equivalenti Bus, která o zakázku měla zájem, nabídku podat nemohla. Podle Rafaje postup dopravního podniku mohl podstatně ovlivnit výběr nejvhodnější nabídky.
Chyby byly také při vyřizování námitek italské firmy. Dopravní podnik je zamítl s odůvodněním, že neobsahují vyjádření újmy, která stěžovateli hrozila. "Újmou ale může být i okolnost, že se dodavatel nemůže zúčastnit zadávacího řízení, což italská společnost deklarovala," uvedl Rafaj.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					