Automobilka ale zároveň oznámila, že prodej její hlavní značky VW se v srpnu snížil o jedno procento na 461.600 vozů a pokles zaznamenal již druhý měsíc za sebou. Od začátku roku ale prodej vzrostl o 3,1 procenta na 3,84 milionu vozů.
Volkswagen spoléhá především na poptávku z Číny, která vyrovnává slabší prodej v Evropě a v USA. Loni automobilka prodala v celém světě zhruba 9,3 milionu vozů.
Od ledna do srpna koncern prodal asi 6,2 milionu osobních a lehkých nákladních vozů. To bylo podle agentury DPA meziročně o 4,5 procenta více.
Součástí Volkswagenu je i česká automobilka Škoda Auto. Do roku 2018 chce Volkswagen předstihnout konkurenty Toyota a General Motors a stát se největším výrobcem automobilů na světě.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					