Podrobnosti o dalším snižování produkce automobilka podle Varina zveřejní teprve poté, co o nich informuje odbory. PSA patří mezi podniky, na které měl největší dopad kolaps evropského automobilového trhu. Celosvětový prodej automobilky se loni kvůli slabé poptávce v Evropě propadl o 16,5 procenta na 2,97 milionu vozů.
Firma chce do konce příštího roku zastavit ztráty, které se pohybují kolem 200 milionů eur měsíčně, a do roku 2015 plánuje návrat k zisku. PSA Peugeot Citroën je po německém Volkswagenu druhým největším výrobcem aut v Evropě. Firma působí také v České republice, kde má společný podnik TPCA s japonskou automobilkou Toyota.
Automobilový trh v Evropě se dostal pod silný tlak kvůli negativním dopadům dluhové krize na ekonomiku. Evropští spotřebitelé kvůli stoupající nezaměstnanosti omezili nákupy dražšího zboží, jako jsou právě automobily. Poradenská společnost PricewaterhouseCoopers nicméně minulý měsíc uvedla, že evropský automobilový trh již dosáhl svého dna a v příštích letech bude pomalu oživovat.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					