PPF se podle webu všeobecně považuje za favorita pro vstup na trh v nové aukci kmitočtů v pásmech 800, 1800 a 2600 MHz pro rychlé mobilní sítě LTE v České republice. Český telekomunikační úřad (ČTÚ) novou aukci vyhlásil v srpnu, samotná aukce má začít do poloviny listopadu. Stávající mobilní operátoři Telefónica, T-Mobile i Vodafone chystané podmínky aukce kritizovali, mimo jiné kvůli vyčlenění části pásma pro nového hráče.
Zdroje serveru TMT Finance však tvrdí, že PPF se nebrání možnostem ohledně akvizic v České republice a vypracovává prý plány.
"Logicky a strategicky dává pro PPF větší smysl jednoho ze stávajících (operátorů) převzít, než dostat novou licenci. Ocenění všech těchto tří (společností) se kvůli spekulacím o vstupu nového hráče snížilo, takže dává větší obchodní smysl vstoupit na trh spíše tímto způsobem, než prostřednictvím aukce," tvrdí zdroj serveru.
TMT Finance se na svém webu definuje jako poskytoval odborných informací, rešerší a dalších aktivit pro vedoucí představitele v sektoru telekomunikací, financí a profesionálního poradenství po celém světě. Sídlo má v Londýně.
Skupina PPF investuje do řady odvětví od bankovnictví a finančních služeb, přes pojišťovnictví, nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů, zemědělství, maloobchodní služby až po biotechnologie. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie. Čistý zisk skupiny loni stoupl o 511 milionů na 727 milionů eur (18,9 miliardy Kč), hlavně kvůli prodeji podílu v Sazce.
Telefónica Czech Republic je v tuzemsku největší telekomunikační společností. Dříve se opakovaně objevovaly spekulace, že PPF jedná o převzetí české divize Telefóniky. Ta však spekulace odmítla a uvedla, že plánuje vytvořit nového mobilního operátora.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
