Automobilka dnes rovněž slíbila, že její produkce ve Francii v příštích třech letech dosáhne milionu vozů ročně. To představuje nárůst o 7,5 procenta ve srovnání s předpokládanou letošní produkcí. PSA hodlá během příštích tří let investovat do francouzských továren 1,5 miliardy eur (39 miliard Kč). Každý rok chce v těchto závodech spustit výrobu nejméně jednoho nového modelu, píše agentura DPA.
PSA patří mezi podniky, na které měl největší dopad kolaps evropského automobilového trhu. Celosvětový prodej automobilky se loni kvůli slabé poptávce v Evropě propadl o 16,5 procenta na 2,97 milionu vozů.
PSA Peugeot Citroën je po německém Volkswagenu druhým největším výrobcem aut v Evropě. Firma působí také v České republice, kde má společný podnik TPCA s japonskou automobilkou Toyota.
Automobilový trh v Evropě se dostal pod silný tlak kvůli negativním dopadům dluhové krize na ekonomiku. Evropští spotřebitelé kvůli stoupající nezaměstnanosti omezili nákupy dražšího zboží, jako jsou právě automobily.
Šéf Volkswagenu Martin Winterkorn tento měsíc na frankfurtském autosalonu uvedl, že v Evropě by mohlo být uzavřeno zhruba deset automobilových továren. Upozornil však, že sám Volkswagen produkci snižovat nemusí, neboť stále těží ze silného růstu poptávky ve Spojených státech, Číně a Rusku.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
