ŘSD v úterý zvítězilo v prvním sporu před rozhodčím soudem, ve kterém se bránilo proti drahým fakturám, které podle soudu stavební firmy neoprávněně navýšily o valorizaci v rozporu se smlouvou. "V této věci čeká na rozhodnutí rozhodčího soudu dalších šest žalob. Pevně věříme v úspěch i v těchto obdobných sporech, které budou rozhodovány v následujícím období," řekl generální ředitel ŘSD Pavel Kočica.
Další část sporů se ale týká kvality silnice a právě kvůli nim se má nyní technický průzkum podloží uskutečnit, uvedla mluvčí ŘSD Martina Vápeníková. Průzkum se uskuteční po dobu několika týdnů v úseku mezi Rudnou a Bohumínem. První vrty měly být provedeny dnes odpoledne, celkem jich má být 91.
Zvlnění na D47 se objevilo krátce po jejím uvedení do provozu v roce 2008. Podle ŘSD zhotovitel, společnost Eurovia, nedodržel domluvený postup stavby a většina vad vznikla použitím nekvalitního podkladového materiálu. Eurovia to odmítá s tím, že si ŘSD použitý materiál na stavbu přímo vyžádalo. Kromě nerovností vozovky ŘSD v úseku reklamuje vady na mostech, které podle něj rezaví a sedají si.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
