"Budeme uvažovat o převzetí soukromých přepravců v zahraničí," řekl Baron podle agentury PAP. Za nejpravděpodobnější cíle označil Česko, Slovensko, Německo a Maďarsko. Společnost ale nemá zájem o státní železniční podniky, jejichž finanční situace je vesměs špatná.
PKP Cargo vlastní licence k provozování nákladní přepravy na německém, českém, slovenském, rakouském, belgickém a maďarském trhu a nyní žádá o licenci v Nizozemsku. Z prodeje bezmála 50 procent akcií akcií chce firma získat až 518 milionů dolarů (9,7 miliardy Kč). Výnos z prodeje chce použít ke snížení dluhu a na nové investice.
PKP Cargo je podle objemu přepravy zboží druhým největším nákladním železničním přepravcem v EU za německou společností Deutsche Bahn. Čistý zisk PKP Cargo se za prvních šest měsíců letošního roku snížil téměř o polovinu na 77 milionů zlotých (470 milionů Kč). Tržby činily 2,3 miliardy PLN a firma přepravila 52,8 milionu tun zboží.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
