Městský soud řešil spor mezi ministerstvem a ŘSD a vlastníky pozemků, kteří si stěžují, že je stavba připraví o jedinou příjezdovou cestu k motocentru, které vedle okruhu provozují. Už před stavbou motocentra ale bylo rozhodnuto o tom, že spojovací obslužná cesta je jen dočasná, argumentovalo ministerstvo dopravy. Při povolování stavby motocentra si toho však stavební úřad ani katastr nemovitostí a další instituce nevšimly a stavba byla povolená jako trvalá.
Ministerstvo dopravy v kasační stížnosti rozporovalo především to, že po kolaudačním řízení získaly stavby automaticky oprávnění k časově neomezenému používání příjezdové cesty. Povolení používat příjezdovou komunikaci podle ministerstva zaniklo už v roce 2008, a provozovatelé motocentra ji proto používají neoprávněně.
Táborský obchvat na D3 se opravoval už několik měsíců. "Zastavení stavby samozřejmě oddaluje dokončení plnohodnotného dálničního spojení v celém úseku mezi Meznem a Veselím nad Lužnicí," uvedl mluvčí ministerstva dopravy Tomáš Neřold. Obchvat je nyní průjezdný jen pro jeden pruh v každém směru a situace výrazně komplikuje i dopravu v některých čtvrtích Tábora.
Stavba dálnice D3, na níž se opravovaný obchvat nachází, je problematická. První úsek byl otevřený před 20 lety. Komunikace má v budoucnosti spojovat Prahu s rakouskými hranicemi a měřit přibližně 180 kilometrů. Zatímco rakouská strana je připravena na napojení této dálnice, D3 v České republice vede jen mezi Meznem a Veselím nad Lužnicím v celkové délce 42 kilometrů. Další úseky v Jihočeském kraji se staví, ve středních Čechách se však budování dálnice komplikuje.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
