"Značka King Oscar je na světových trzích více než sto let symbolem kvalitních potravin. Zákazníci si ji oblíbili také v České republice, kde působí od roku 1999. Výrobky této královské značky vhodně doplňují naše portfolio," uvedl dnes v tiskové zprávě generální ředitel Hamé Martin Štrupl.
Podle manažera značky King Oscar Radka Hovorky se díky Hamé její výrobky dostanou snadněji ke spotřebitelům. "Věřím, že Hamé nám v tomto ohledu výrazně pomůže," přiblížil Hovorka.
Výrobky King Oscar získaly pojmenování v roce 1902, kdy tehdejší norský a švédský král Oscar II. spojil své jméno a portrét právě s touto značkou. King Oscar je v České republice partnerem environmentálního projektu Návrat lososů, jehož cílem je navrácení lososí populace do českých řek.
Portfolio produktů King Oscar se dlouhodobě rozšiřuje. Z původních dvou produktů v roce 1999 nabízí dnes King Oscar 13 produktů - sardinky s různými příchutěmi, divokého aljašského lososa nebo rybí a sledí filety. Další důležitou položkou jsou tresčí játra, která jsou lovena v čistých vodách u severního pobřeží Norska.
Společnost Hamé se zabývá se výrobou trvanlivých a chlazených potravin. V současnosti vlastní sedm výrobních závodů v republice a dva v zahraničí, v Rusku a Rumunsku. V pololetí Hamé zvýšilo tržby o procento na 2,41 miliardy korun. Firma také letos koupila belgického výrobce masných produktů Mortier, který vyrábí hlavně paštiky.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
