Při konstantních směnných kurzech celkové tržby skupiny vzrostly o devět procent. Generální ředitel Jörgen Madsen Lindemann ve výsledkové zprávě upozornil, že ve třetím čtvrtletí bývají sezonně nejslabší příjmy z reklamy. Firmě se však podařilo tržby zvýšit, a to již čtvrté čtvrtletí za sebou. Ve všech pěti segmentech pak firma zaznamenala poprvé od začátku roku 2011 mezičtvrtletní nárůst tržeb v místních měnách.
K růstu tržeb v České republice přispěl kanál Prima ZOOM a spolupráce při prodeji reklamy s TV Barrandov. Podíl na sledovanosti ve věkové kategorii 15 až 54 let na trhu komerčních televizí se však snížil na 36 procent z loňských 40,4 procenta. Může za to hlavně pokles podílu hlavního kanálu Prima Family.
Divize bezplatných televizí v Pobaltí, České republice a Bulharsku ve třetím čtvrtletí snížila provozní ztrátu na 34 milionů SEK z loňských 48 milionů SEK. Tržby divize vzrostly o 23,8 procenta na 457 milionů SEK.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
