Definitivní cla vstoupí v platnost na konci listopadu a měla by platit po dobu pěti let. U dovozu z Argentiny se mají pohybovat mezi 217 a 246 eury (až 6340 Kč) na tunu a u Indonésie to bude 122 až 179 eura na tunu bionafty.
Evropská unie byla až do loňského roku největším kupcem argentinské bionafty. Letos kvůli obvinění z nepoctivých podpor však začal tento dovoz klesat. Dovoz bionafty z Argentiny a Indonésie se podílí na celkovém importu tohoto paliva do EU 90 procenty a v roce 2011 tvořil 22 procent evropské spotřeby bionafty.
Bionafta se v Evropě vyrábí zejména z řepky. V Asii je hlavní zdrojem k její produkci palmový olej a v Jižní Americe je to sójový olej.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
