Továrna ve východočínském městě Ning-po s 5700 zaměstnanci a výrobní kapacitou 300.000 vozů ročně je podle Volkswagenu "významným strategickým pilířem" pro jeho další růst na čínském trhu. Otevření závodu se zúčastnil generální ředitel podniku Martin Winterkorn.
Automobilka v Číně vyrábí zhruba dvě desítky modelů se značkami Volkswagen, Audi a Škoda. Zvýšení produkce v Číně je klíčové pro dosažení cíle Volkswagenu předstihnout do roku 2018 konkurenty Toyota a General Motors a stát se největším výrobcem automobilů na světě
Čína v roce 2009 díky silnému růstu prodeje vystřídala Spojené státy na pozici největšího automobilového trhu světa. Přední světové automobilky se snaží expanzí v Číně a na dalších rozvíjejících se trzích kompenzovat slabší poptávku ve vyspělých zemích.
Volkswagen je největší automobilkou v Evropě. Firma předpokládá, že její celosvětový prodej do roku 2018 výrazně překročí deset milionů vozů ročně. V loňském roce prodej zvýšila o 11 procent na rekordních 9,07 milionu vozů.
Příští týden Volkswagen zveřejní výsledky hospodaření za třetí čtvrtletí. V prvním pololetí se čistý zisk společnosti meziročně propadl o téměř 46 procent na zhruba 4,8 miliardy eur (124 miliard Kč).



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
