Provozní zisk skupiny za letošních devět měsíců se oproti stejnému období loni ale snížil o 3,4 procenta na 8,5 miliardy eur (219,1 miliardy Kč). Automobilce se přitom dařilo zvýšit prodej, který za tři čtvrtletí vzrostl o 3,8 procenta na 7,2 milionu vozů.
Prodej vozů značky Škoda ale klesl o téměř pět procent na 524.000 vozů a provozní zisk dosáhl 371 milionů eur. Podle skupiny ho kromě nižšího prodeje nepříznivě ovlivnil také vývoj směnných kurzů a uvedení nových produktů na trh.
Do roku 2018 chce Volkswagen předstihnout konkurenty Toyota a GM a stát se největším výrobcem automobilů na světě. Skupina Volkswagen vlastní celkem 12 značek osobních a nákladních aut a motocyklů. Z osobních aut jsou to značky VW, Audi, Seat, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Porsche.
Společnost dnes potvrdila výhled na celý fiskální rok. Automobilka se chce udržet na úrovni loňského provozního zisku 11,5 miliardy eur. U tržeb a počtu dodaných aut dealerům chce dosáhnout nových rekordů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
