Podle agentury Reuters se Hyundai nyní snaží zlepšit svou reputaci před uvedením klíčových modelů na trh. Firma letos musela kvůli problémům s kvalitou přikročit ke svolání milionů automobilů ve Spojených státech, Jižní Koreji a dalších zemích, což její reputaci podkopalo.
Automobilka uvedla, že trojice vedoucích pracovníků rezignovala, aby "přijala odpovědnost za řadu problémů s kvalitou". "Nejnovější personální změny demonstrují naše odhodlání v oblasti řízení kvality a potvrzují naši snahu neustále zlepšovat konkurenceschopnost v oblasti výzkumu a vývoje," dodala.
Šéf společnosti Hyundai Čong Mong-ku se v poslední době snaží omezit růst výroby a zaměřit se na větší kontrolu kvality. Automobilka Hyundai loni v průzkumu kvality společnosti J.D. Power klesla na 18. příčku z 11. místa v předchozím roce.
Hyundai tvoří společně s firmou Kia pátého největšího výrobce automobilů na světě. Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájil sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku, zatímco Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních aut u Žiliny na Slovensku.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
