Celkové uspořádání autosalonů má působit mladším a dynamičtějším dojmem. Stavebními kameny jsou moderní architektura, komunikační plochy na fasádě budov se zlepšenou viditelností a změněné uspořádání prodejních prostor. Nyní v novém konceptu funguje pět obchodních míst, do konce letošního roku jich má být 12.
V roce 2011 zavedla Škoda nový firemní design. Jeho součástí je přepracované logo s motivem okřídleného šípu, svěží barvy a nový typ písma.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
