Dopravní podnik od Siemensu koupil 53 souprav za zhruba 11 miliard korun. Stěžoval si ale na vadné rámy podvozků. Praskliny se objevily po ujetí zhruba 500.000 až 600.000 kilometrů. Siemens už dříve uvedl, že odpovědnost za vady na rámech nese Bombardier.
Do poloviny ledna letošního roku podle ředitele dopravního podniku Jaroslava Ďuriše popraskalo 187 rámů, 153 z toho bylo možné opravit. Zbylé dodá Bombardier znovu. "Opravené rámy v současné době podnik zařazuje do zkušebního provozu a probíhá intenzívní sledování a kontroly," píše se v materiálu. Podnik prý zatím nezaznamenal žádný problém.
Kdo zaplatil opravy ze zprávy nevyplývá. Už dřív ale podnik uvedl, že jej rekonstrukce tehdy 17 vadných rámů stály 2,7 milionu korun.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
