Posledním úsekem, který ŘSD v plánuje v letošním roce modernizovat, je úsek mezi Ostrovačicemi a Kývalkou. Tuto stavbu čeká ještě veřejné projednání na začátku února, vydání povolení pro tento úsek je možné očekávat po tomto datu, řekl ČTK mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Jan Studecký.
Pokud nikdo nepravomocná stavební povolení nenapadne, plánuje ŘSD vypsat výběrová řízení na stavbu uvedených úseků na konci března. Zatím ŘSD zveřejnilo pouze předběžné informace, ve kterých hodnotu všech tří zakázek odhadlo na necelé dvě miliardy korun.
Vloni ŘSD zahájilo obnovu na čtyřech úsecích mezi Lhotkou a Velkou Bíteší, Šternovem a Psáři, Loktem a Hořicemi a mezi Větrným Jeníkovem a Jihlavou. Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svojí životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů ministerstva dopravy mohla stát asi 14 miliard korun, počítá se s využitím peněz z Evropské unie.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
