Společnost, mezi jejíž značky patří sycené nápoje Pepsi nebo džusy Tropicana, za tři měsíce vydělala 1,12 dolaru na akcii. Ve stejném období předešlého roku čistý zisk dosáhl 1,06 dolaru na akcii.
Tržby se zvýšily o jedno procento na 20,12 miliardy dolarů (405,3 miliardy Kč).
Firmě k lepšímu výsledku vedle vyššího odbytu pomohly i vyšší ceny. Zisk očištěný o mimořádné náklady činil 1,05 dolaru na akcii. Analytici podle agentury AP očekávali, že bude o pět centů nižší.
Společnost dnes také oznámila pětiletý plán úspor, který jí má pomoci ušetřit pět miliard dolarů (100,7 miliardy Kč). Zároveň sdělila, že zvýší roční dividendu o 15 procent na 2,62 dolaru na akcii.
Firmě PepsiCo konkuruje další americká společnost Coca-Cola, která je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
