Za první dva měsíce roku prodej značky vzrostl téměř o 11 procent a pokračoval tak v růstu z druhé poloviny minulého roku. Přesto za rok 2013 kvůli náběhu nových modelů celkový prodej klesl o dvě procenta na 920.800 aut.
Rozhodující pro růstový kurz značky zůstane podle Vahlanda Čína, kde letos zahájí prodej klíčového modelu Octavia, který se začal vyrábět ve společnosti Shanghai VW v jihočínském Ning-po. V zemi tak vyrábí pět modelů.
V Rusku firma nedávno zahájila výrobu modelu Rapid a v Indii před několika týdny vstoupil na trh Superb a v druhé polovině roku se objeví inovovaný Yeti.
V České republice Škoda v minulých dvou letech rozšířila výrobní kapacitu v Mladé Boleslavi pro výrobu Octavie a Rapidu, další investice chystá v Kvasinách, kde se má vedle modernizovaných modelů Superb a Yeti vyrábět i nový model, pravděpodobně velké terénní SUV označovaný Snowman.
Škoda stále počítá s tím, že bude každých šest měsíců uvádět nový model. Do budoucna podle Vahlanda počítá se silnější diferenciací modelových řad a silnějším zastoupením na trzích. Stále podle něj také platí cíl vyrábět nejméně 1,5 milionu vozů. V současnosti vyrábí sedm modelových řad.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
