Podniky podle agentury Reuters přiznaly, že se na kartelu podílely, aby jim byly výměnou za to sníženy pokuty o deset procent. Pokuta se týká německé strojírenské společnosti Schaeffler, švédské společnosti SKF a tří japonských výrobců automobilových součástek.
Kartel podle unijního regulátora fungoval více než sedm let, a to od dubna 2004 do července 2011. Během této doby se firmy tajně domlouvaly na cenách svých výrobků.
Kromě těchto pěti firem se podle zjištění unijního regulátora na kartelu podílela ještě japonská společnost JTEKT. Trestu však unikla, protože na kartel upozornila.
Výrobci osobních a nákladních aut využívají valivá ložiska ke snížení tření mezi pohyblivými částmi uvnitř vozidel.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
