"Stále jednáme se společností Suchoj o podrobnostech montážního závodu v Číně, který by mohl být v provozu od roku 2018. Část ze 100 letadel by se vyráběla v čínském závodě," řekl nejmenovaný představitel. Čínská firma už podle něj dokončila detailní studii o růstovém potenciálu čínského trhu. Chce zřídit letecký podnik, který bude mít ve flotile letadla SSJ-100 a v budoucnu plánuje tato letadla prodávat čínským aerolinkám.
Předním světovým výrobcům regionálních letadel, jako jsou Bombardier a Embraer, se zatím nepodařilo v Číně se výrazněji prosadit. Čínské aerolinky, včetně těch regionálních, dávají přednost větším komerčním letadlům od výrobců Boeing a Airbus.
Zpochybňována je ale podle Reuters i bezpečnost letadel, která se v Číně vyrábějí. Čínský letecký úřad nepovolil minulý měsíc lety regionálnímu letadlu MA-60, které bylo komplet vyrobeno v Číně, protože mu dvakrát za sebou selhalo vytažení podvozku.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
