"Je tady výrazně klidněji než v běžné dny," řekl televizi n-tv mluvčí společnosti Fraport, která provozuje frankfurtské letiště. Podle televizních záběrů byla odletová hala kolem odbavovacích stánků Lufthansy téměř prázdná, stejně jako ve středu. Většina cestujících se na třídenní stávku připravila, změnila plány a na letiště vůbec nedorazila. Podobná situace panuje v Mnichově, který je pro Lufthansu po Frankfurtu druhým nejdůležitějším letištěm.
Šéf aerolinek Franz v rozhovoru pro dnešní vydání deníku Bild řekl, že stávka firmu velmi tvrdě zasáhla. "Doufám, že se rychle znovu sejdeme k rozhovorům a že najdeme kompromis přijatelný pro obě strany," řekl. "Chceme se v zájmu našich pasažérů a v zájmu podniku co nejrychleji dohodnout. Jméno Lufthansy nesmí být tímto sporem o pracovní smlouvy poškozeno," dodal.
Představitelé krizového štábu Lufthansy ale už ve středu odpoledne dávali najevo, že před koncem stávky s rozhovory s odboráři nepočítají. "Hlavní cíl nyní je, abychom mohli v sobotu obnovit pravidelný provoz," řekl šéf krizového štábu Werner Knorr. Odbory zase hodlají přijít k jednacímu stolu teprve ve chvíli, kdy dostanou od Lufthansy novou nabídku kolektivní smlouvy.
Odborový svaz pilotů Vereinigung Cockpit vyhlásil třídenní stávku ve snaze zvýšit tlak na vedení Lufthansy při jednáních o lepších pracovních podmínkách pro piloty. VC požaduje, aby Lufthansa neposouvala hranici pro předčasný odchod do důchodu z 55 na 60 let. Piloti chtějí také zvýšení svých platů o deset procent během nadcházejících dvou let.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
