Škoda zvýšila od ledna do března prodej o 24 procent na 13.111 aut, Hyundai rostla o desetinu na 3935 vozů a Volkswagen zvýšil odbyt o dvě procenta na 3934 automobilů. Čtvrtý skončil Ford a pátá Dacia.
Podíl firemních vozů byl 64,5 procenta. Nejoblíbenější byla nižší střední třída s podílem téměř 27 procent, na druhém místě skončily vozy střední třídy se 16 procenty a s malým odstupem následují malé vozy. Přes 27 procent tvořily vozy kombi. Podíl aut s benzinovým motorem byl téměř 54 procent.
Nejprodávanějším modelem byla Škoda Octavia se 4969 prodanými kusy, následuje model Rapid od stejné značky s prodejem 2876 vozů a třetí skončila Fabia se 1753 prodanými kusy. Následuje VW Golf a Hyundai i30.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
