Jde především o nádražní budovy a další majetek, který drahám zůstal po rozdělení původní státní společnosti České dráhy na dopravce a správce infrastruktury v roce 2003.
I po odvolání by Kolář mohl ve správě železnic zůstat, podle informací ČTK mu bylo nabídnuto místo jednoho z náměstků nového generálního ředitele.
O odvolání Koláře se v médiích spekulovalo například při nástupu bývalého ministra dopravy Zdeňka Žáka loni v létě a opět poté, co nynější šéf resortu Antonín Prachař (ANO) v březnu kompletně obměnil správní radu SŽDC. Právě ta má v kompetenci odvolání generálního ředitele.
Šéfem správy železnic se stal Kolář v dubnu 2012, poté co zvítězil v otevřeném výběrovém řízení, nahradil Pavla Habartu. Ten byl vedením organizace pověřen pouze dočasně, protože k jejímu řízení neměl požadovanou dostatečně dlouhou praxi ve vedení železniční společnosti.
Kolář působí na železnici od roku 1983, kdy nastoupil k tehdejším Československým státním drahám. Od roku 1999 pracoval jako ředitel Obchodně provozního ředitelství v Ústí nad Labem a od roku 2005 byl náměstkem generálního ředitele.
Tomáš Cafourek rot



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
