"Máme slíbeno od ministra dopravy a ŘSD, že se dálnice začne stavět 1. července letošního roku. V podstatě jsou už (s Eurovií) dohodnutí na navýšení ceny. Je to jenom otázka snad dnů, než se to podepíše," řekl Fink. Podle primátora by také prý měl být o rok zkrácen termín výstavby dalšího úseku D11 kolem Hradce Králové k areálu ČKD, a to do konce roku 2016 místo do konce roku 2017.
Neřold dnes termín možného zahájení stavby nechtěl komentovat. "Jakmile budou jednání uzavřena, stavba může začít v prostoru mimoúrovňové křižovatky u Kuklen. Následně se bude řešit úsek předtím, který se týká pozemku Jaroslavy Štrosové. Dostali od nás nabídku na výkup pozemku, nyní čekáme na jejich reakci," řekl Neřold.
Dálnice skončila 3,7 kilometru před Hradcem Králové, protože se státu dlouhé roky nedařilo získat od farmářky Havránkové potřebné pozemky. V úseku je již postaveno 1,2 kilometru dálnice, zbytek je nutné dokončit. Podle dřívějších odhadů by dostavba měla stát 1,5 miliardy korun. Dálnice D11 se staví od roku 1978, poslední úsek k Hradci Králové byl otevřen v roce 2006. Podle plánů by od Hradce Králové měla D11 pokračovat dál k Jaroměři a poté k polským hranicím.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
