Už v loňském roce největší japonská automobilka Toyota kvůli potenciálně vadným airbagům stahovala 1,73 milionu vozů, z toho asi 2500 aut v České republice.
Obavy vyvolávaly airbagy pro sedadlo vedle řidiče u automobilů vyrobených v první polovině minulého desetiletí. Ty by nemusely fungovat správně kvůli možné závadě v pyrotechnickém zařízení, díky němuž se airbagy nafukují. Toyota sdělila, že o problému airbagů dostala celkem pět zpráv z USA a Japonska. Nedošlo ale kvůli tomu k žádnému zranění ani úmrtí. Vadné nafukovací zařízení firma vyměnila za nové, což by mělo u většiny modelů trvat zhruba jednu až dvě hodiny.
Toyotu zasáhly v letech 2009 až 2010 problémy s nechtěným zrychlováním jejích vozů a byla nucena svolat po celém světě k opravám přes osm milionů aut. Rozsáhlé stahování automobilů k opravě mělo dočasně negativní dopad na její pověst výrobce kvalitních vozů.
V roce 2012 Toyota překonala problémy, které omezovaly její produkci, a zvýšila celosvětový prodej o téměř 23 procent na rekordních 9,75 milionu vozů. Firma tak vystřídala v čele světového trhu amerického konkurenta General Motors. Toyota vyrábí i v Česku, kde provozuje společný podnik TPCA s francouzskou společností PSA Peugeot Citroën.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
