Celkem v noci na 13. července půjde o tři až čtyři půlhodinové uzavírky, upřesnil Kubiš. Bude to první z akcí, které souvisejí s dokončováním modernizovaných úseků a výstavbou nových přemostění dálnice.
Provoz se z jedné strany dálnice do druhé bude převádět v souvislosti s dokončením nového povrchu nejdříve v úseku Šternov - Psáře. V úsecích mezi Loktem a Hořicemi a Větrným Jeníkovem a Jihlavou jsou stavaři v několikadenním skluzu. ŘSD přesto předpokládá, že i v těchto úsecích se termín přelomu července a srpna stihne.
Tím ale prázdninová omezení na dálnici D1 nekončí. Druhý červencový týden bude zahájena oprava povrchu vozovky mezi Chodovem a Průhonicemi. V místě se podle Kubiše bude jezdit ve dvou pruzích v obou směrech. Případná objízdná trasa je zvolena po pražském okruhu ke Strakonické ulici. Oprava by měla být hotová v říjnu.
Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svojí životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů ministerstva mohla stát asi 14 miliard korun. Kromě výše uvedených úseků silničáři letos modernizují rovněž úsek mezi Lhotkou a Velkou Bíteší. Na něm ale zpoždění oproti harmonogramu přesáhlo 200 dní a předpokládá se, že bude dokončený napřesrok.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
