Stavba dálnice D11 skončila v roce 2006 asi tři kilometry před Hradcem Králové, pozemek Štrosové a Havránkové je poslední parcelou, která státu chybí v plánovaném úseku D11 od současného konce dálnice k hradecké křižovatce u ČKD. Pozemky, které vlastnila výhradně Havránková, stát již získal. Štrosová již v lednu 2012 státu svou polovinu pozemku darovala. Advokát měl ale chybné zmocnění a ministerstvo financí darovací smlouvu nepřijalo.
Dostavba dálnice D11 by mohla začít v červenci bez ohledu na výsledek jednání o odkupu pozemku. Podle dřívějších informací stát nyní jedná se stavební firmou Eurovia o dodatku smlouvy na stavbu dálnice. Dálnice D11 se staví od roku 1978. Podle plánů by od Hradce Králové měla D11 pokračovat dál k Jaroměři a poté k polským hranicím.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
