Za celé první pololetí letošního roku dosáhly ceny koksovatelného uhlí u NWR 87 eur za tunu, za samotné 2. čtvrtletí ale činily jen 84 eur. Mezičtvrtletně tak ve 3. čtvrtletí nasmlouvaná cena o jedno euro stoupne. Oproti loňskému roku se však cena propadla, protože ve 3. čtvrtletí roku 2013 dosáhla 91 eur. Cenu energetického uhlí dohodla NWR na 54 eur za tunu, ve 2. čtvrtletí činila 55 eur a za celé pololetí 58.
Také prodej uhlí se u NWR meziročně propadl. V loňském 2. čtvrtletí prodala firma celkem 2,52 milionu tun uhlí, kdežto letos jen 2,11 milionu. Mezičtvrtletně ale prodej zhruba o desetinu vzrostl.
Produkce uhlí meziročně stoupla o více než šest procent na 2,27 milionu tun, mezičtvrtletně se výrazněji nezměnila. NWR nadále předpokládá, že za celý rok vytěží a prodá devět až 9,5 milionu tun uhlí, s podílem 55 až 60 procent koksovatelného uhlí. Loni prodala 9,71 milionu tun.
NWR v letošním prvním čtvrtletí vykázala meziročně ztrátu 27 milionů eur (zhruba 740 milionů korun). Ve stejném období loňského roku vykázala ztrátu 81 milionů eur. Výsledky za celé první pololetí zveřejní firma až koncem srpna.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
