Uzavírka z pondělí na dnešek netrvala tak dlouho, jak zhotovitelé zakázky plánovali. Skončila už krátce po 3:00. "Vždy je naplánován určitý harmonogram prací a je k němu přidána určitá rezerva. V noci z pondělí na úterý všechno probíhalo bez problémů, proto mohl být provoz na dálnici obnovený dříve," řekl Illiaš.
Dodal, že se však nedá očekávat, že stejně rychle se podaří realizovat práce určené pro noc na středu. "Podle zpráv od stavebního dozoru víme, že je velmi pravděpodobné, že uzavírka bude trvat skutečně až do středečních 8:00," řekl.
Řidiči musejí počítat s tím, že v nočních hodinách ve směru z Prahy do Českých Budějovic najedou na dálnici až na exitu 70 u Chotovin, do té doby pojedou po I/3, kam je odkloní policisté. Vozidla v opačném směru zase u Chotovin z dálnice sjedou.
Železniční most bude dlouhý 124 metrů a nad dálnicí povede ve výšce 7,5 metru. Stavba je součástí projektu modernizace tratě v úseku Tábor - Sudoměřice u Tábora. Po budovaném IV. tranzitním železničním koridru mají v budoucnosti vlaky jezdit rychlostí až 160 kilometrů za hodinu. Cestující se tak dostanou z Prahy do Českých Budějovic za 92 minut.
Jde o první úplnou uzavírku na dálnici D3. Z různých důvodů byl na ní zatím vždy jen omezen provoz a sveden do jednoho pruhu. Momentálně řidiči mohou využívat D3, která má spojovat České Budějovice s Prahou, jen v úseku mezi Veselím nad Lužnicí a Meznem.
rek jpt



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
