Dálnice D3 byla od 63. do 70. kilometru kompletně uzavřena po dvě noci. V obou případech se podařilo práce dokončit s několikahodinovým předstihem. Na stavbě se nevyskytly komplikace a nebylo proto potřeba využívat časové rezervy, které harmonogram uzavírky obsahuje, uvedla Správa železniční dopravní cesty.
Práce na mostě budou dále pokračovat a přinesou další omezení v provozu. Do 20. srpna bude stále uzavřený směr na Prahu a k dispozici tak bude vždy jen jeden pruh. Od 20. srpna do 24. října se práce přesunou do směru na České Budějovice, začnou práce na druhé polovině mostu a omezení v provozu tak bude dále pokračovat. "Veškeré práce na instalaci mostu pak skončí v listopadu," řekl ČTK Marek Illiaš z tiskového oddělení Správy železniční dopravní cesty.
Budovaný železniční most bude dlouhý 124 metrů a nad dálnicí povede ve výšce 7,5 metru. Stavba je součástí modernizace tratě v úseku Tábor - Sudoměřice u Tábora. Po budovaném IV. tranzitním železničním koridoru mají v budoucnosti vlaky jezdit rychlostí až 160 kilometrů za hodinu. Cestující se tak dostanou z Prahy do Českých Budějovic za 92 minut.
cfr rek jpt



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
