Firmy, která Bakala za svůj padesátiprocentní podíl v BXR získá, vloží do společnosti BM Management, kterou vlastní napůl se svou manželkou Michaelou. Jeho novou expanzi ve střední Evropě má podle MfD řídit expert na firemní nákupy Martin Vojta, který také odešel z BXR.
Mluvčí BM Management Tomáš Pavlík řekl již dříve Hospodářským novinám, že se Bakala se svými dosavadními partnery rozchází kvůli rozporům. Těžařská NWR včetně černouhelné OKD a 44 tisíc bytů na Ostravsku ale zůstává ve společném vlastnictví Bakaly a BXR. Stejně tak si Bakala ponechá podíl například v energetické Green Gas International nebo švýcarském výrobci pelet ze železné rudy Ferrexpo.
Úspěch Bakalova samostatného podnikání závisí podle MfD na tom, jak se mu podaří stabilizovat důlní firmu NWR. Pokud selže jednání s věřiteli a doly zbankrotují, obrátí se proti Bakalovi i jeho partnerům hněv investorů, kterým hrozí v NWR vysoké ztráty, napsala MfD.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
