"Zakázky a přísliby objednávek, které jsme ve Farnborough získali na stroje řad A330neo a A320neo, znamenají jednoznačně přesvědčivé přijetí těchto nákladově nejefektivnějších letadel," řekl provozní ředitel Airbusu John Leahy.
Airbus do aerosalonu v zakázkách za Boeingem od počátku roku výrazně zaostával. Boeing si do 8. července zajistil čisté zakázky na 649 letadel, zatímco Airbus jich dostal do konce června v čistém vyjádření, tedy po odečtení zrušených objednávek, jen 290. Airbus však po silné prodejní kampani předpokládal, že na aerosalonu svého konkurenta trumfne ziskem dvojnásobného objemu zakázek.
Airbus hned na počátku obchodní části aerosalonu představil vylepšený klíčový letoun na delší vzdálenosti A330, který konkuruje stroji 787 Dreamliner od Boeingu. Podle Airbusu je s ním co do úspor paliva srovnatelný, zároveň je ale podstatně levnější. Boeing na to namítá, že na rozdíl od jeho zbrusu nového dreamlineru jde u A330neo jen o modernizaci starého typu stroje.
Vedle nové verze A330 se pozornost zákazníků soustředila na menší stroje řady A320neo. Ty Airbus vybavil nabídkou nových motorů a lepší aerodynamikou.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
