Počet zákazníků meziročně poklesl o 22.000 na 5,06 milionu. Množství tarifních klientů se zvýšilo o 2,5 procenta na 3,25 milionu. V oblasti předplacených služeb nastal meziroční pokles o pět procent na 1,81 milionu zákazníků. Nejčastějším důvodem odchodu byla změna na jeden z tarifů Free nebo přechod k virtuálnímu operátorovi.
Na tarify Free už přešli všichni rezidentní uživatelé smluvních služeb. Díky neomezenému volání vzrostl objem provozu o 12 procent na 5,744 miliardy minut. Podíl chytrých telefonů se meziročně zvýšil o osm procentních bodů na 38 procent. Počet internetových přípojek xDSL klesl o 7000 na 914.000 připojení. Z toho rychlejší technologii VDSL využívalo 391.000 zákazníků, což představuje nárůst o 26 procent.
Konsolidované investice dosáhly v prvním pololetí 5,5 miliardy korun. Tato částka v sobě zahrnuje i akviziční náklady spojené s nákupem licencí pro síť LTE. Bez těchto nákladů byly investice 1,6 miliardy Kč proti 2,2 miliardy loni.
Celkový počet zákazníků na Slovensku se zvýšil o 13 procent na 1,61 milionu. Celkové provozní výnosy dosáhly 103 milionů eur a provozní zisk meziročně vzrostl o osm procent na 34 milionů eur.
Majoritu v O2 i její slovenské dceřiné firmě vlastní investiční skupina PPF.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
