"Ložiska dnes neplní svoji funkci a identifikovali jsme posun mostních závěr. Hledáme řešení, zda je přijatelné snížení rychlosti, nebo omezení provozu," uvedl ministr. Řešení stávající komplikace úřad projednává se zhotovitelem. Oba mosty jsou součástí už dřívějších reklamací, kvůli kterým se vedou je nyní součásoudní spory. Dálnice D47 je nyní součástí D1.
Současný případ a nedávnou reklamaci mostu přes rybník Koberný na jihočeské dálnici D3 považuje ministr za významný úspěch Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), které má investorskou přípravu nových staveb na starosti.
Zatímco dříve stát (ŘSD) přebíral mnohdy nekvalitní stavby a až zpětně po stavebních firmách vymáhal náhrady a opravy, nyní poprvé v případě D3 přistoupil k tomu, že od zhotovitele odmítl vadnou komunikaci převzít.
I při takovémto postupu ale nemá stát příliš silnější pozici než dříve. "Můžeme pouze jednat a dokládat důvody, proč jsme takovouto dálnici nepřevzali, připustil ministr.
cfr mal



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
