Ústavní soud se případem ani podrobně nezabýval. "V ústavní stížnosti soud neshledal nic, co by věc posunulo do ústavněprávní roviny. Napadená rozhodnutí jsou pečlivě odůvodněna a Ústavní soud neshledává, že by byly projevem svévole či v extrémním rozporu s principy spravedlnosti," uvedl soud.
DPÚK dopravu v regionu přerušil na 195 z 219 linek v srpnu a září 2006. ÚOHS v minulosti uvedl, že firma měla na přerušení dopravy právo. Chybou ale bylo, že to neoznámila s dostatečným předstihem. Zneužila tak tím své dominantní postavení. Termín přerušení zveřejnila oficiálně jen několik dní dopředu. DPÚK ale tvrdil, že kraj měl na náhradní řešení několik měsíců, i když neznal přesné datum, věděl, že odstávka může nastat.
DPÚK u soudů mimo jiné napadal údajnou podjatost bývalého předsedy ÚOHS Martina Peciny nebo soudce Krajského soudu v Brně Davida Rause. To už dříve odmítl Nejvyšší správní soud.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
