Automobilka nyní v Mladé Boleslavi zaměstnává asi 19.500 lidí, průměrná hrubá mzda na dělnických pozicích je tam přibližně 34.000 korun. "Část těchto nových zaměstnanců chceme získat ze současného agenturního personálu, většinu však z externích zdrojů," řekl ČTK Baláž. Automobilka chce do roku 2018 zvýšit prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně. Letos v prvním pololetí dodala Škoda zákazníkům 522.500 vozů, o 12,5 procenta více než loni ve stejném období. Letos by měla poprvé prodat přes milion vozů.
V ČR zaměstnává Škoda kromě závodu v Mladé Boleslavi ještě zhruba 4500 lidí v Kvasinách a Vrchlabí.
Loni Škoda podepsala s odbory dohodu o zaměstnanosti, která podle mluvčího zaměstnancům garantuje zachování pracovního místa pro ty, kdo se chtějí dále rozvíjet a vzdělávat. "Každý zaměstnanec má k dispozici spoustu sociálních služeb, pracovně právní ochrany, jistotu růstu mezd a stabilitu stálého pracovního místa," uvedl předseda odborů automobilky Jaroslav Povšík.
Automobilka tento týden zveřejnila první fotografie třetí generace svého modelu Fabia. Bude mít větší zavazadlový prostor a dostane nové úspornější motory. Nová Fabia působí sportovněji, v přední části je zvýrazněná maska chladiče s ostře řezanými světlomety, výrazně tvarovaná kapota s dvěma charakteristickými prolisy po stranách a šířku zvýrazňující mlhové světlomety.
Loni byla Fabia po Octavii druhým nejprodávanějším modelem automobilky. V loňském roce jich prodala více než 200.000.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
