Spojená společnost by měla celkem 18.000 restaurací ve stovce zemí světa a její tržni kapitalizace by se pohybovala kolem 18 miliard dolarů (380 miliard Kč). Značky Burger King a Tim Hortons by nadále fungovaly odděleně.
Transakce má zahrnovat přesun ústředí Burger King ze Spojených států do Kanady, což firmě sníží daňové povinnosti. Na řadu nedávných případů přesunů centrál amerických nadnárodních firem z USA reagovala kriticky americká vláda i prezident Barack Obama, který naznačil, že proti tomu chystá administrativní opatření.
K přesunům ústředí z USA nutí firmy s velkými zahraničními operacemi to, že tam doma zdaňovat jednou už zdaněné zisky zahraničních poboček. Většina ostatních zemí naopak uplatňuje teritoriální systém, kdy se zdaňují jen zisky dosažené na jejich půdě, což americké společnosti znevýhodňuje. Americká daň z firemních příjmů navíc zůstává na 35 procentech, což je jedna z nejvyšších sazeb ve vyspělém světě.
Burger King s ústředím v Miami provozuje v 79 zemích světa přes 13.000 restaurací, naprostou většinu franšízových. Tim Hortons má 3588 restaurací v Kanadě, 859 v USA a 32 v zemích kolem Perského zálivu.
Burger King otevřel svou první restaurací v Miami v roce 1954. Na českém trhu působí od roku 2008, v současné době má v tuzemsku podle firemního webu 14 restaurací.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
